Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Tesco

2010.07.15. 09:21 :: Gergő1

Ahogy azt ígértem, ez a blog nem csak arról fog szólni, hogy melyik üzlet mit csinált rosszul, hanem arról is, hogy ki mit csinált jól.

Idén februárban mini-egeret vásároltam a laptopomhoz az Aréna Plázában levő Tescóban. Ennek az egérnek a görgője azonban néhány hónap alatt teljesen megadta magát, gyakorlatilag teljesen használhatatlanná téve az egeret. A szavatossági időn belül visszavittem a Tescóba, ahol ellenőrizték, hogy valóban rossz-e az egér, majd miután meggyőződtek róla, visszavették, és lehetőséget biztosítottak, hogy az árát levásárolhassam, illetve amennyiben nem találok semmi kedvemre valót, akkor visszaadják az árat. Én azonban találtam egy másik egeret, amely olcsóbb is volt, a két egér  ára közti különbséget pedig készpénzben visszafizették. Hozzá kell tennem, hogy egyik egér sem volt nagyértékű (1500 és 2500 forint közöttiek), de ez véleményem szerint nem kicsinyíti a kedvező tapasztalatot.

Így kell eljárni fogyasztóbarát módon. Gratulálok!

7 komment

Címkék: tesco egér csere

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr672152835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Onebottle 2010.07.26. 19:52:02

Én egyszer saját márkás vasalót vettem a Tescoban, és kb egy év után elromlott. Ekkor visszavittem és szó nélkül visszavették. Akkor már drágább volt a vasaló, de így is kicserélhettem volna, a gond, csak az volt, hogy elfogyott a raktárról. Mivel időközben szükségem sem volt rá, visszakaptam a teljes összeget. Szerintem is korrekt volt.

Gergő1 2010.07.26. 20:29:20

@WebJul: Úgy néz ki, a Tesco tényleg tudja, hogy hogyan kell viselkedni a fogyasztókkal. Pontosan melyik Tescóban történt ez az eset?

Ignáth Krisztina 2010.08.21. 00:00:50

Szintén Tesco:

Másfél hete vettem egy gyönyörű rózsaszín gurulós böröndöt a keresztúri Tescoban. 7000 ft volt, ami nem tűnt jó előjelnek (bár a biztonságiőrrel közösen megállapítottuk, hogy ennyiért már akár jó bőröndöt is árulhatnának:))és be is igazódtak kételyeim, hiszen egy hét alatt tönkre ment a húzogatója (nem lehetett teljesen kihúzni és a tetején a csavar is kilazult). Visszavittem tehát, a vevőszolgálati pultban dolgozó fiatalember első reakciója az volt, hogy "Tesco gazdaságos", aztán még néhányan "bevizsgálták" és megállapították, hogy tényleg nem működik, majd mikor közöltem, hogy nem akarok másikat helyette, mert feltételezem, hogy hasonló problémák fognak fellépni vele, szó nélkül visszaadták a pénzt.

Gergő1 2010.08.21. 11:19:43

Úgy tűnik, a Tesco tényleg nem variál sokat a szavatosság kérdését illetően. Három különböző áruházuk is jól vizsgázott ilyen téren. Csupán az elgondolkoztató, vajon miért van szükség ilyen sok panaszkezelésre...

Onebottle 2010.08.22. 00:10:54

Pozitív példa a TESCO minőségre:

Édesapám szülinapjára kerestem egy laptop hátizsákot. A tescoban járva (Airport) láttam egy 5000.- os Kensington for tesco márkájú hátizsákot, ami tökéletesen megfelelt az igényeimnek. Aki nem ismerné a Kensingtont (eu.kensington.com) egy igen komoly cég, és ehhez a táskához is 5 év garanciát vállaltak. A hátizsák kialakítása és minősége kifogástalan! Igen alaposan átnéztem a laptop hátizsák kínálatot, de ennél jobb ajánlatot nem találtam.

Gergő1 2010.08.22. 17:10:46

Félreértés ne essék: nem általánosítok a Tesco áruinak minőségével kapcsolatban, csupán levontam a konzekvenciákat. Köszönöm egyúttal a terméktapasztalatra irányuló pozitív példát.
süti beállítások módosítása