Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Wizz Air

2010.07.22. 19:34 :: Gergő1

A fapados légitársaságok szolgáltatásai sok esetben aggodalmat kelthetnek az emberben. Miért ilyen olcsó? Hol van az átverés? És sok más ehhez hasonló kérdés merülhet fel...

A fenti két kérdésre nagyon egyszerű válaszolni. Azért ilyen olcsó, mert minden extra szolgáltatás viszonylag magas áron kerül számlázásra. Amennyiben azonban csak te magad utazol egy kézipoggyásszal, és nem vásárolsz olyan felesleges szolgáltatásokat, mint "elsőbbségi beszállás" és "nagyobb üléshely", akkor tényleg alacsony költségek mellett tudod abszolválni az utazást, és tényleg nincs "átverés" (persze az előforduló késéseket leszámítva, de legyünk őszinték, ez bármilyen légitársaság esetében lehetséges).

Egy olyan esetet szeretnék most megosztani mindenkivel, amely a Wizz Air ügyfélszolgálati munkáját/panaszkezelését demonstrálja.

Idén júniusban meglátogattam a jelenleg Korfun élő barátomat. Repülőgéppel utaztam, a Wizz Air szolgáltatását igénybe véve. Egy hónappal az utazás előtt lefoglaltam repülőjegyemet, viszonylag kedvező áron. Egy hetet tartózkodtam volna ezen az egyébként csodaszép görög szigeten, de egészségügyi problémáim adódtak, így hamarabb haza kellett jönnöm. A probléma ott jelentkezett, hogy Korfuról Budapestre csak szombati napon repül gép (de akkor három légitársaság is repül...), nekem pedig csütörtökön el kellett indulnom. (Bár ne tettem volna!! 36 órán át utaztam, keresztül az egész Balkánon...)

Hazaérkezve felvettem a kapcsolatot a Wizz Airrel, hogy legyenek szívesek visszatéríteni az igénybe-nem-vett Korfu-Budapest repülőút költségét, plusz a hozzá tartozó poggyászdíjat. Szokásos eljárás szerint ilyenkor a Wizz Air csak az útiköltséget térítené vissza (a poggyászdíjat nem), és abból is levonnák a rendelkezésre tartási díjat, ami 22000 forint. Így nem kaptam volna semmit. Viszont mivel orvosi igazolást nyújtottam be, és azt elfogadták, így felajánlották, hogy 1 éven belül telefonos ügyfélszolgálaton keresztül foglalva az útiköltséget és a poggyászdíjat is leutazhatom. A telefonos ügyfélszolgálat azonban szintén elég drága (percenként 235 forint, a honlapon rosszul (225) van feltüntetve), úgyhogy végülis nem tudom, hogy ez a bónuszút mennyibe is fog valójában kerülni, mert természetesen elfogadtam az ajánlatot.

Mindenki ítélje meg maga, hogy a Wizz Air tényleg fogyasztóbarát módon járt-e el vagy sem. Mindkét oldal mellett állnak érvek és ellenérvek is. Azt azért le kell szögeznem, hogy hálás vagyok a Wizz Airnek a máltányosságáért.

1 komment

Címkék: repülés közlekedés ügyfélszolgálat wizzair fapados légitársaság panaszkezelés

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr542169286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SISSI 2012.06.11. 08:48:10

Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hogy baromi drága a többi légitársasághoz viszonyítva.Cypruson élek 2éve,és a Malévval jártam havonta haza.Jegyemet mindíg hónapokkal előre megvettem,és nyáron főszezonban,86000 ft.volt a legdrágább jegyem,a Wizz air-nél a főszezonra szóló jegyem 150000-azaz SZÁZÖTVENEZER ft.Így felmerült bennem a kérdés,hogy mitől is fapados,vagy diszkont,ahogy ők hírdetik magukat?????Tiszta hülyének nézik az embereket.A repülőtéren gusztustalanúl viselkednek az emberekkel,a repülő koszos,és minősíthetetlen.Egyedüli pozitívuma,hogy a légiutaskísérők nagyon kedvesek.Szóval,szerintem kész átverés a WIZZ AIR.
süti beállítások módosítása