Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Vevőszolgálat

2010.09.14. 19:30 :: Gergő1

Érdekes kérdés, hogy ki, milyen boltban és mennyire igényli "szakértők" segítségét. Jelen esetben ezt értem vevőkiszolgálás alatt. Én személy szerint ruhavásárláskor nem szívesen megyek be olyan üzletbe, ahol nincs senki, de 2-3 eladó köröz, arra várva, hogy "lecsaphassanak". Azonban - főleg elektronikai termékek vásárlásakor - nem árt néha, ha van valaki ott helyben, aki ért hozzá, és segít. Azonban a stílus ilyenkor sem mindegy. Modortalan, bunkó, kevéssé készséges ügyféltájékoztatás esetén a vevő könnyen elállhat a vásárlástól. A vevőszolgálatnak éppen ezért nagyon fontos szerepe van.

Múlt héten nagybátyámmal az Örs vezér téri Media Marktban hősugárzót kerestünk illetve akartunk választani. Egy eladó segítségét kértük. Válaszolt minden kérdésre, de kicsit flegma volt, látszott, hogy nincs igazán kedvére a válaszolgatás. Aztán mondta, hogy ő igazából nem is ezen az osztályon dolgozik. Választottunk hősugárzót, és a pénztárhoz menet nagybátyám megjegyezte, hogy nem volt túl készséges a szakértő. Valahol egyetértek vele, valahol nem. Tényleg flegma volt, és nem szimpatikusan válaszolt. De tegyük fel a kérdést magunknak: ki szeret más helyett dolgozni? Ugye senki. Persze felmerül akkor a kérdés, hogy mégis mit csinált ezen az osztályon? Erre a kérdésre már nem tudom a választ...

Összegezve, a vevőszolgálatnak, a vevő felé irányuló segítségnyújtásnak komoly szerepe van a vásárlásban, és főleg az újravásárlás elősegítésében.

Szólj hozzá!

Címkék: szakértő media markt vevőszolgálat

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr922296430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása