Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Playersroom

2010.07.12. 18:42 :: Gergő1

Amint azt ígértem, beszámolok arról az esetről, amely megihlette a blogot. Tűnhet ez az egész ügy apróságnak, de a Szinga Sport Kft. – a Playersroom lánc üzemeltetője – magatartása annyira felháborító és egyúttal elkeserítő volt számomra, hogy úgy éreztem, muszáj valamilyen formában érvényt szereznem a saját igazamnak. Végül ezt a formát , a blogot választottam, talán a bejegyzés végére kiderül, hogy miért.

 

Az egész úgy kezdődött, hogy 2009. május 10-én betértem az Árkád bevásárlóközpontban található Playersroom üzletbe, és hosszas mérlegelés után 12 990 Forintért vásároltam egy Lecoq sportif Deauville Sailor márkajelzésű cipőt, amelynek a jellege erősen emlékeztetett a régi tornacipőkre. Mint az később kiderült, ez nagyon rossz döntés volt…

 A cipő szavatossági ideje 2 év: minőségi probléma esetén az első 6 hónap során az eladót terheli a bizonyítási kötelezettség, a további 18 hónapban pedig a vevőt. Én 5 hónappal a vétel után, 2009. október 5-én vittem vissza a cipőt az üzletbe, azzal a jegyzőkönyvbe is felvezetett indokkal, hogy mindkét cipő kéreg része (a sarkánál)  eltört, sőt az egyik cipő esetén kiszakadt a bélés, és hiányzott a kéreg egy része(ez utóbbi indokok rá se m kerültek a jegyzőkönyvre). Az eladó arról tájékoztatott, hogy 15 munkanapon belül kivizsgálják az ügyet, azaz elküldik a saját szakértőjükhöz, Kiss Bélához, aki majd készít róla egy szakvéleményt, és ez alapján döntenek panaszom jogosságáról., ezt követően, szintén 15 napon belül telefonon értesítenek. A 15 munkanapos határidőt természetesen nem sikerült tartani, sokszori, részemről történt megkeresés után végül október 27. helyett (ekkor járt le a 15 munkanap) november 18-án közölték velem az ítéletet: alaptalan a panaszom, olyan nevetséges, és ráadásul abszolút feltételezéseken alapuló indokokkal, hogy

  •   „láb sajátos mozgása”
  •    „a lábbeli … nem megfelelően kifűzött állapotban történő fel- és levétele” (ez határozattan nem volt igaz: ennél a cipőnél különösen odafigyeltem erre)
  •   „egyéb külső mechanikai behatás, sérülés”.

 

Ezek után levélben megkerestem a Szinga Sport Kft.-t, hogy bírálják felül döntésüket, és cseréljék ki a cipőt vagy adják vissza a pénzt, illetve küldjenek valamilyen igazolást arról, hogy egyáltalán ki ez a Kiss Béla. Természetesen egyiket sem tették meg, így 2010. február 9-én sor került a Békéltető Testületi eljárásra, amelynek határozata egyelőre nincs fenn a Testület honlapján, de megpróbálom elintézni, hogy minél hamarabb fent legyen.

A békéltető testületi eljáráson a Szinga Sport Kft. nem jelent meg, hanem egy levelet küldött, hogy nem veti alá magát a Testület ajánlásának (sajnos ezt megteheti), és kompenzációként a termék árának 20 (!!) százalékát ajánlották fel. Ezt pedig én nem fogadtam el. A Testület a javamra ítélt, a Playersroom pedig természetesen nem adta vissza a pénzem. Megfenyegettem őket polgári peres úttal, de az nem használt. Végül a per helyett inkább a blogot választottam.

Remélem kellően sok emberhez eljutnak ezek az információk. A lényeg: nem szabad a Playersroomban vásárolni!!

És még egy info: „Vásárlók Könyve” néven fent vagyok a Facebookon is!

 

8 komment

Címkék: facebook kiss béla playersroom békéltető testület szinga sport kft.

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr542147070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BabelFishy 2011.09.05. 10:10:40

Szia!Most bukkantam rá a blogodra, aminek nagyon örülök, mert szinte pontról pontra ugyan ez történt velem is a napokban.
Egyetlen különbség, hogy nekem 3 hónapon belül szakadt ki ugyan ilyen formában a Lecoq cipőm, de még a szakértői indoklás is ugyan az volt, amit te leírtál.(gondolom, már van erre egy formanyomtatványuk, egészen biztos, hogy nem egyedi elbírálásokról van szó).Velem is felháborítóan beszéltek az eladók és 3 oldalas panaszkönyvi beírást tettem, mert semmire nem voltak hajlandók. Se csere, se pénzvisszafizetés, se egy nevet nem voltak hajlandók megadni, akivel beszélhettem volna értelmesen. Rákerestem a neten, hogy nagyon sok ügye van a Szinga Sport Kft.-nek és egyszerűen nem értem, hogy ezek után még miért működhet ez a bolthálózat?!

Gergő1 2011.09.06. 15:23:47

@BabelFishy:
Többek között az is célja e blognak, hogy nem-vásárlással ellehetetlenítsék az ilyen minősíthetetlen magatartású üzleteket, vállalatokat.
Köszönöm ugyanakkor a tapasztalat megosztását, remélem kettőnk esete mások okulására szolgálhat :)

BabelFishy 2011.09.06. 16:07:22

@Gergő1: Azért kettőnknél több emberre lenne szükség és tényleg nagyobb hírverésre!Én komolyan nem értem, hogy miért nincsenek ennek következményei?! Miért tehetik ezt meg egyáltalán?! Tele van a Békéltető Testület honlapja ezekkel az ügyekkel... Szóval nem értem ezt, de jó lenne ezen változtatni. Gondolom te már azért "lenyugodtál" ez ügyben, de nekem még friss az élmény és abszolút elképeszt ez a fajta hozzáállás!

Gergő1 2011.09.07. 09:44:31

@BabelFishy: Valóban én már lenyugodtam, fenyegettem őket bírósággal, az se használt. Ha valaki be merné vállalni a polgári peres eljárást, és azon neki adnának igazat a Playersroommal szemben, talán az csökkentené a Szinga Sport Kft. arcár. Addig azonban ahol csak tudom, lebeszélem az embereket az ott való vásárlásról :)

BabelFishy 2011.09.07. 10:28:56

És nincs kedved az összefogáshoz?:)
Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos hercegnőnek" érzem magam, de lehet, hogy nekem is letörik majd idővel a lelkesedésem...:(

Gergő1 2011.09.07. 18:12:21

@BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gondoltál?

honza79 2011.09.12. 14:45:00

Helo,
én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés lesz belőle.

www.das.hu

Gergő1 2011.09.12. 19:02:25

@honza79: Elmeséled a történetet?
süti beállítások módosítása