Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

TV Shop

2010.08.26. 20:30 :: Gergő1

Örök klasszikusnak tekinthetőek a TV shop reklámok, amikor hosszú perceken keresztül próbálják ránktukmálni a legkülönfélébb termékeket, sikeresen vagy sikertelenül, természetesen "kimagaslóan kedvező" árak mellet. Ugye ismerős? Sokan előszeretettel beszélnek lekicsinylő módon azon termékekről, amelyeket így promotálnak, de véleményem szerint nagyon sokan vásároltak már e reklámok hatására. Akkor lássuk!

 

 

 

Egy olyan élményemet szeretném elmesélni a témával kapcsolatban, amelynek megítélését szintén szeretném rátok bízni. Kb. 3 évvel ezelőtt a Studio Moderna Kft. (TOP SHOP) mintaboltjában vásároltam egy Kleen Kut (úgy emlékszem ez volt a pontos neve) elnevezésű borotvát, kedvezőnek mondható 6990 Ft-os áron.

 

 

Kb. 3 hónap után elkezdett feltűnően gyengélkedni: nem vágta le a szőrszálakat, néha tépte őket, ami eléggé fájt, és többször pedig nem kapcsolt be. A garanciális időn belül visszavittem a mintaboltba, ahol zokszó nélkül egy ugyanilyen márkájú borotvára kicserélték. A csere után kb. 1 hónappal ez a borotva is hasonló tüneteket kezdett produkálni. Ezt újra kicserélték volna, de kissé megroggyant a bizalmam a Kleen Kut-ban, így a vételár visszafizetését igényeltem. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy írjak egy levelet, amelyben megindoklom az álláspontomat, és azt elbírálják. Megírtam a levelet, felsoroltam az érveimet, és megemlítettem, hogy számomra kedvezőtlen döntés esetén a Békéltető Testülethez fordulok. Néhány héttel később a postás hozta a teljes vételárat.

Összefoglalva tehát egy rossz terméktapasztalatot egy kiváló panaszkezelés követett. A panaszkezelés terén sokat tanulhatna a Playersroom a Top Shoptól...

Még egy fontos megjegyzés: ha nem a mintaboltban vásárolsz ilyen, televíziós hirdetéseken keresztül reklámozott termékek esetében, hanem a reklámban hirdetett telefonszámon rendeled meg a terméket, akkor a kiszállítást követő 8 napon belül e cégek a törvényi előírás szerint pénzvisszafizetési garanciát vállalnak, teikntve, hogy az üzletkötés egymástól (földrajzilag) távol lévő ügyfelek között jött létre.

Szólj hozzá!

Címkék: garancia ügyfélszolgálat borotva tv shop playersroom békéltető testület top shop terméktapasztalat panaszkezelés kleen kut

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr482250458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása