Egy kedvező tapasztalatról szeretnék ebben a bejegyzésben beszámolni, amelyet én magam éltem át az Aréna Plázában található Springfieldben. Egy olyan esetet szeretnék elétek tárni, amely ráadásul nincs előírva törvénykönyvben, hanem tényleg a goodwillt szolgálja. Így jó a fogyasztónak és az eladónak is :)
Pár hete a születésnapom alkalmából keresztanyámmal elmentünk vásárolni valamit. Sürgősen szükségem volt egy télen is hordható, világos színű nadrágra. A Springfieldben találtam meg a megfelelőt, fel is próbáltam, meg is vettük. Néhány nappal később próbáltam felvenni a nadrágot, és ekkor realizálódott bennem, hogy a nadrág annyira bő, hogy még övvel is leesik rólam. Így visszavittük a boltba, ahol engedélyezték, hogy kisebbre cseréljem. Nem volt kisebb. Aztán mondták, hogy akkor válasszak másikat. Nem találtam kedvemre valót... Végül kaptam egy fél éven belül levásárolható utalványt a nadrág értékében. Tökéletes megoldás!!
Gratulálok a Springfieldnek ehhez a gyakorlathoz. Az üzleteknek nincs kötelezettségük ilyen esetekben visszavenni, visszacserélni az eladott árut, hiszen nem minőségi kifogásról van szó. A Springfield mégis visszacserélte nekem. Köszönöm!!
Utolsó kommentek