Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Újra itt

2011.08.28. 09:20 :: Gergő1

Hosszú-hosszú kihagyás után újra itt vagyok a Vásárlók Könyvével. Igazából számos okot fel tudnék sorolni, hogy miért nem írtam: nem volt időm, nem voltak témáim, hiányzott a motiváció. Azonban egyik nap rápillantottam a blog Facebook oldalára, és azt vettem észre, hogy kicsit megemelkedett a követők száma, így van értelme tovább csinálnom.

Egy kicsit megújul a blog, konkrét tapasztalatok mellett ugyanis fogyasztóvédelemmel kapcsolatos egyéb információkat is szeretnék veletek megosztani. Mivel az elkövetkező időszakom sem a lázas semmittevésről fog szólni, így azt tervezem, hogy hetente egy új bejegyzéssel jelentkezem. Az első ezt követő "új" bejegyzéssel is sajnos legalább egy hétig várakoztatlak titeket, ugyanis külföldön tartózkodom, nem igazán nyaralás címszó alatt, így nem lesz időm írni.

Remélem továbbra is követitek blogomat, és azt is remélem, hogy egyre több emberhez juttathatok el hasznos információkat a vállalatok fogyasztókkal történő kontaktjairól, gyakorlatáról.

Szólj hozzá!

Címkék: cél ígéret

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr943185003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása