A válasz nagyon egyszerű: megelégeltem azt, hogy az üzletek, kereskedelmi egységek egy része erőfölényüket felhasználva a fogyasztói érdekeket háttérbe szorítva csak a profitra koncentrálnak. Nincs olyan fórum, amelynek segítségével nyomást lehetne gyakorolni rájuk. Ezt a hiányt hivatott pótolni a Vásárlók Könyve. Ez nem egyszerűen panaszkönyv: nem csak a rossz tapasztalatokat szeretném gyűjteni, hanem a jókat is: ha egy vállalat etikusan jár el, fogyasztóbarát módon viselkedik, miért ne kaphatna extra hírverést?
Az első tapasztalat azonban negatív lesz. Ez az a tapasztalat, amely az ihletet adta e blog elindításához, és amely tapasztalat a Playersrooomhoz, illetve működtetőjéhez, a Szinga Sport Kft.-hez kapcsolódik. Az ügy részletes leírása a következő bejegyzésben olvasható.
Szeretnék bátorítani mindenkit arra, hogy saját tapasztalait írja meg kommentekben, hiszen a blog csak így működhet sikeresen.
Remélem eléri blogom célját, és egy olyan eszközzé válik, amelynek segítségével a vállalatok rászoríthatók az etikus magatartásra.
Utolsó kommentek