Vásárlók Könyve

Vásárlók Könyve - minden, amit mi, fogyasztók, vásárlók átélünk az üzletekben. Jó és rossz tapasztalatok - panaszkönyv és dicsőségtabló...

Facebook

Címkék

adó (1) állami vállalat (1) árképzés (1) barátok közt (2) békéltető testület (2) bkv (3) borotva (1) borravaló (2) budapest airport (1) büfé (1) bukósisak (1) busz (1) calabria étterem (1) cél (2) cliffhanger (2) coffeeshop company (1) copyright (1) csere (1) csokoládé (1) dallas (2) dohányzás (1) egér (1) elektronika (1) elérhetőség (1) étel (1) étterem (2) e kereskedelem (1) facebook (1) fájlmegosztás (1) fapados légitársaság (1) felszolgálási díj (1) fodrász (1) fogyasztható (1) garancia (1) görögország (1) hofi géza (1) hogyantovább (1) ígéret (2) internet (1) interspar (1) intersport (1) jóban rosszban (1) jóbarátok (1) kartell (1) kávé (2) kávézó (1) kerékpár (1) kiss béla (1) kiszolgálás (1) kleen kut (1) komment (1) közgazdaságtan (1) közlekedés (4) kozmetikus (1) küldetés (3) lábnyom (1) letöltés (1) masszázs (1) média (1) media markt (1) metropol (1) minőség (1) minőségét megőrzi (1) monopólium (4) olasz (1) oligopólium (3) panaszkezelés (2) pixmania (1) playersroom (3) poggyász (1) raktár (1) regisztráció (1) reklám (1) repülés (2) rookwool (1) sisak (1) snippet (1) sofőr (1) sorozat (3) szabad verseny (1) szakértő (1) szavazás (2) szinga sport kft. (1) szolgáltatási díj (1) született feleségek (1) taxi (1) tea (1) terméktapasztalat (1) tervgazdaság (1) tesco (1) top shop (1) tv shop (1) ügyfélszolgálat (2) utazás (1) vámpírnaplók (1) vasút (1) vevőszolgálat (1) webjul (1) wizzair (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • SISSI: Én nem tudom,miért fapados,vagy diszkont áron működő a Wizz Air??Az én személyes tapasztalatom,hog... (2012.06.11. 08:48) Wizz Air
  • Gergő1: @honza79: Elmeséled a történetet? (2011.09.12. 19:02) Playersroom
  • honza79: Helo, én is megszivtam ezzel a KFT-vel, jelenleg a D.A.S. neél van a z ügyem, valszeg pereskedés l... (2011.09.12. 14:45) Playersroom
  • Gergő1: @BabelFishy: Ha beperled őket, nagyon szívesen leszek a tanúd. Illetve milyen más összefogásra gon... (2011.09.07. 18:12) Playersroom
  • BabelFishy: És nincs kedved az összefogáshoz?:) Vagy tényleg nem érnek ennyit ezek a dolgok?! Most "Harcos her... (2011.09.07. 10:28) Playersroom
  • Utolsó 20

Megint BKV

2010.09.22. 20:15 :: Gergő1

Ma nagyon felhúztam magam, úgyhogy ez a bejegyzés egy kicsit indulatból jön. Történt ugyanis, hogy időre mentem valahova, és egy kis késésben voltam. Azonban amennyiben elértem volna a ma 12.28-kor az Örs vezér teréről induló 32-es buszt (a kép nem pont ezt a buszt ábrázolja), amelyre egyébként minden esélyem megvolt, akkor nem késtem volna el. De nem értem el...

Mivel az Örs vezér terére is egy másik busszal mentem, és az késett, így eléggé kellett sietnem a 32-eshez. Oda is értem 7 másodperccel az indulás előtt (ezt mutatta a visszaszámláló). Csakhogy a busz már becsukta az ajtókat, de még bent állt a megállóban. Elkezdtem integetni a sofőrnek, hogy nyissa ki az ajtót, legyen szíves. Már éppen nyúltam volna az ajtónyitó gomb felé, amikor a busz elindult. Én naívan még ekkor is integettem. Mondanom sem kell, hogy feleslegesen...

Annyira nem tudom megérteni, hogy egyes sofőrök miért űznek sportot abból, hogy kiszúrjanak (majdnem csúnyábbat írtam) az utasokkal. Miből állt volna kinyitni az ajtót. Most jól érzi magát?

Mindezt nem azért írom le, hogy kirúgják az adott sofőrt, hanem azért, hogy valahogy rávegyék őket az efféle bunkóskodás visszaszorítására. Természetesen igazságtalan lennék, ha nem tenném hozzá mindjárt, hogy tisztelet a kivételnek. Mert szerencsére sok kivétel van.

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés bkv kiszolgálás sofőr

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarlokkonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr402316200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása