Örömmel jelentem, hogy megszületett a blog első kommmentje, hála WebJul-nek, akinek ezúton is köszönöm a feedbacket. Ráadásul volt olyan jó, hogy megosztotta velem egyik saját, vásárlásáshoz kapcsolódó pozitív véleményét az Intersporttal kapcsolatban.
"A minap a ferihegyi Intersport üzletébe látogattam el, kerékpáros sisakot vásárolni. Olyan sisakot kerestem, amely kellően jó minőségű, de mivel nem használnám minden nap, nem szántam rá 6000 forintnál többet. Az üzletbe belépve már rögtön meglepődtem, ugyanis a bejáratnál felügyelő biztonsági őr tiszteletteljes köszöntéssel üdvözölt. Ráadásul az eladók nem rohantak le, de ott voltak biztos távolságban, és várták, mikor segíthetnek.
A bukósisakok keresése során találtunk is egyet, amely megfelelt az elvárásoknak, és nagyon szimpatikus is volt, de csak 1 db M-es méretű volt kint a polcon, nekünk pedig kettő kellett volna. Ekkor jött oda egy jól felkészült, szimpatikus eladó, megkérdezve, hogy segíthet-e, majd miután elmondtuk neki, hogy kettő darabra lenne szükségünk az adott sisakból, elnézésünket kérve beszaladt a raktárba, és kihozott két, dobozba csomagolt, sisakot, pont olyant, amilyent kinéztünk magunknak. A legtöbb boltban, ha megkérdezem, hogy raktáron van-e esetleg az adott termékből, agresszívan csak annyit mondanak "ami kint van, annyi van". Ez a segítőkészség már önmagában kellemesen meglepett.
Ráadásul utálok kosarat vinni magammal, mert akkor nem tudok rendesen nézelődni. Most sem volt nálam, a két sisak pedig nem kis helyet foglalt volna a kezemben. Az eladó azonban figyelmes volt és megkérdezte, akarunk-e még nézelődni, mert akkor odaviszi a pénztárhoz a fejvédőket. Ezzel maximális pontot értek el nálam. Szóval bátran ajánlom őket!"
Nagyon köszönöm ezt a sztorit, amely több tanulsággal is szolgál:
- A fogyasztóvédelem, fogyasztóbarát magatartás sokszor nem csak a törvényi előírásokon nyugszik, hanem a viselkedés alapvető szabályain, úgy mint kedves üdvözlet, a boltba belépve a vásárló nem azonnal történő lerohanása, apró figyelmességek...
- A jól felkészült, szakértő eladó mindig nagy kincs, de egyúttal alapvető elvárás is, tehát az Intersport kifejezetten jól vizsgázott az ügyfélszolgálat illetve a kiszolgálás terén.
- Dicséretes, hogy az eladó utánanézett, vajon van-e még a keresett sisakból a raktárban. Könnyen belátható, hogy ez az áruház alapvető érdeke is, hiszen így egy helyett két sisakot tudtak eladni. Így ez az eset ékes bizonyítéka annak, hogy a fogyasztóbarát magatartás nem ellentétes a profitorientációval.
Arra bátorítok mindenkit, hogy akár kommentben, akár e-mailen keresztül küldje el saját tanulságos történetét. A blog e-mail címe: vasarlokkonyve[kukac]indamail[pont]hu.
Utolsó kommentek